Forum Fanatycy LOGO Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 REGULAMIN Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Nika
Mały postman



Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 243 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 15:07, 07 Sty 2006 Powrót do góry

Regulamin użytkowania publicznego forum logomocja.fora.pl

I. Zasady dla użytkownika:

1. Każdy użytkownik ma prawo do jednego konta (nicka) na Forum. Używanie jednocześnie dwóch nicków jest zabronione i grozi usunięciem obydwu. Założenie nowego konta (nicka) jest dozwolone tylko w przypadku rezygnacji z poprzedniego i za zgodą Admina.

2. Zabrania się umieszczania na forum postów o treści:
- obraźliwej
- niecenzuralnej
- niezgodnej z prawem

3. Jeśli chcesz przedstawić opinię na temat kogoś/czegoś, niech będzie to opinia oparta na Twoich osobistych doświadczeniach. Każda inna jest niewiarygodna, ponieważ może być nieprawdziwa. A jeśli krytykujesz kogoś/coś w sposób jednoznacznie identyfikujący (np. z pełnego imienia i nazwiska/pełnej nazwy), nie męcz się. To i tak moze zostac usunięte, bo admini anonimowej krytyki nie uznają.

4. Użytkowniku, zanim rozpoczniesz nowy wątek, sprawdź za pomocą wyszukiwarki u góry strony , czy dany temat nie był już poruszany. Jeśli był – zapoznaj się z nim, a w razie potrzeby kontynuuj. Powtarzające się wątki będą usuwane lub łączone – chyba, że moderator zadecyduje inaczej.

5. Jeśli jednak rozpoczynasz nowy wątek, zatytułuj go w sposób czytelny i zrozumiały, by inni użytkownicy wiedzieli, czego topic dotyczy. Tytuły: „Pomocy”, „?”, „ ” są nieczytelne i nie zawierają żadnych informacji.


6. Problemy lub pytania dotyczące działania forum zgłaszamy moderatorom lub administratorom na PW.

7. Wątpliwości i uwagi dotyczące sposobu moderowania zgłaszamy wyłącznie na PW moderatora odpowiedzialnego za dany dział, Niki bądź Robala

8.Większość spamu nie lubi. Spamodawco – spamuj się sam, a każdy swój post umieść na forum tylko jeden raz. Z forum spam będzie usuwany – w razie niesłabnącego uporu spamodawcy – wraz z autorem.

9.Podpisy – niewątpliwie urokliwe – nie mogą być większe niż 500x100 pikseli (użytkowniku - przyrównaj podpis do grafiki o takich wymiarach) oraz objętości 60KB. Szanuj czas i nerwy modemowców. Dodatkowo przy zbyt wielkim podpisie bardzo ciężko wyłuskać właściwą treść postu. To samo dotyczy podpisów ruchomych / animowanych, które znacznie utrudniają innym czytanie forum – zabraniamy ich więc jako podpisów, które odciągają uwagę od treści postu. [WYJAŚNIENIE: Pod pojęciem podpisów animowanych rozumiane są te zawierające animowane gif'y lub pliki flash, których animacja trwa dłużej niż 3 sekundy lub/i jest zapętlona; grafika z drobnym animowanym elementem, jak np. machający ogonek, może być jeszcze tolerowana - zależy to od oceny moderatora lub admina]

10.Podpis, jako część składowa postu podlega regulaminowi. Z jednym wyjątkiem: w podpisie mogą znajdować się treści, linki, które normalnie uznane zostałyby za reklamę. Wygląd podpisu musi jednak w tym przypadku wciąż odpowiadać ustaleniom z pkt. 9

11. Przy wybieraniu zdjęcia czy też obrazka do emblematu lub podpisu, pamiętaj o prawach autorskich i nie używaj cudzego materiału bez pozwolenia właściciela.

12. Użytkowniku – zanim wyślesz posta, skorzystaj z opcji podgląd – pozwoli Ci ona wyłapać ewentualne braki, literówki i błędy. Forum to nie czat, nie musisz się spieszyć. Prosimy również o rozsądne ilości emotikonów w treści – post upstrzony nadmiarem emotków jest po prostu nieczytelny. Jeśli zapomniałeś skorzystać z opcji „podgląd” a w poście są błędy itp. – skorzystaj z opcji w prawym, górnym rogu Twojego postu.



II. Moderatorzy

1. Moderator ma prawo:

- usuwać posty i topiki
- edytować (moderować) posty
- łączyć topiki
- dzielić topiki
- przesuwać topiki
- blokować (zamykać) topiki
- zwracać uwagę użytkownikowi na niewłaściwe zachowanie i dawać mu ostrzeżenia
- brać czynny udział w interesujących go dyskusjach. Poza pełnioną funkcją, jest użytkownikiem jak wszyscy.

2. Moderator ma obowiązek

- przestrzegać niniejszego regulaminu
- usuwać z postów treści obraźliwe, niecenzuralne lub niezgodne z prawem
- poinformować Administratora forum o rażącym lub nagminnym naruszaniu regulaminu, netykiety lub prawa.

3. Moderator nie ma obowiązku:

- wdawać się w dyskusje na temat podjętych decyzji.
- zabawiać się w archeologa i przekopywać stare wątki. Może to zrobić w miarę chęci i czasu.


III. Administrator

1. Administrator ma prawo:

- w zasadzie do wszystkiego

2. Administrator ma obowiązek

- w zasadzie żaden

Ostatnia aktualizacja: 24.1.2006r.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)