|
|
Autor |
Wiadomość |
Nika
Mały postman
Dołączył: 18 Gru 2005
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Sob 15:07, 07 Sty 2006 |
|
Regulamin użytkowania publicznego forum logomocja.fora.pl
I. Zasady dla użytkownika:
1. Każdy użytkownik ma prawo do jednego konta (nicka) na Forum. Używanie jednocześnie dwóch nicków jest zabronione i grozi usunięciem obydwu. Założenie nowego konta (nicka) jest dozwolone tylko w przypadku rezygnacji z poprzedniego i za zgodą Admina.
2. Zabrania się umieszczania na forum postów o treści:
- obraźliwej
- niecenzuralnej
- niezgodnej z prawem
3. Jeśli chcesz przedstawić opinię na temat kogoś/czegoś, niech będzie to opinia oparta na Twoich osobistych doświadczeniach. Każda inna jest niewiarygodna, ponieważ może być nieprawdziwa. A jeśli krytykujesz kogoś/coś w sposób jednoznacznie identyfikujący (np. z pełnego imienia i nazwiska/pełnej nazwy), nie męcz się. To i tak moze zostac usunięte, bo admini anonimowej krytyki nie uznają.
4. Użytkowniku, zanim rozpoczniesz nowy wątek, sprawdź za pomocą wyszukiwarki u góry strony , czy dany temat nie był już poruszany. Jeśli był – zapoznaj się z nim, a w razie potrzeby kontynuuj. Powtarzające się wątki będą usuwane lub łączone – chyba, że moderator zadecyduje inaczej.
5. Jeśli jednak rozpoczynasz nowy wątek, zatytułuj go w sposób czytelny i zrozumiały, by inni użytkownicy wiedzieli, czego topic dotyczy. Tytuły: „Pomocy”, „?”, „ ” są nieczytelne i nie zawierają żadnych informacji.
6. Problemy lub pytania dotyczące działania forum zgłaszamy moderatorom lub administratorom na PW.
7. Wątpliwości i uwagi dotyczące sposobu moderowania zgłaszamy wyłącznie na PW moderatora odpowiedzialnego za dany dział, Niki bądź Robala
8.Większość spamu nie lubi. Spamodawco – spamuj się sam, a każdy swój post umieść na forum tylko jeden raz. Z forum spam będzie usuwany – w razie niesłabnącego uporu spamodawcy – wraz z autorem.
9.Podpisy – niewątpliwie urokliwe – nie mogą być większe niż 500x100 pikseli (użytkowniku - przyrównaj podpis do grafiki o takich wymiarach) oraz objętości 60KB. Szanuj czas i nerwy modemowców. Dodatkowo przy zbyt wielkim podpisie bardzo ciężko wyłuskać właściwą treść postu. To samo dotyczy podpisów ruchomych / animowanych, które znacznie utrudniają innym czytanie forum – zabraniamy ich więc jako podpisów, które odciągają uwagę od treści postu. [WYJAŚNIENIE: Pod pojęciem podpisów animowanych rozumiane są te zawierające animowane gif'y lub pliki flash, których animacja trwa dłużej niż 3 sekundy lub/i jest zapętlona; grafika z drobnym animowanym elementem, jak np. machający ogonek, może być jeszcze tolerowana - zależy to od oceny moderatora lub admina]
10.Podpis, jako część składowa postu podlega regulaminowi. Z jednym wyjątkiem: w podpisie mogą znajdować się treści, linki, które normalnie uznane zostałyby za reklamę. Wygląd podpisu musi jednak w tym przypadku wciąż odpowiadać ustaleniom z pkt. 9
11. Przy wybieraniu zdjęcia czy też obrazka do emblematu lub podpisu, pamiętaj o prawach autorskich i nie używaj cudzego materiału bez pozwolenia właściciela.
12. Użytkowniku – zanim wyślesz posta, skorzystaj z opcji podgląd – pozwoli Ci ona wyłapać ewentualne braki, literówki i błędy. Forum to nie czat, nie musisz się spieszyć. Prosimy również o rozsądne ilości emotikonów w treści – post upstrzony nadmiarem emotków jest po prostu nieczytelny. Jeśli zapomniałeś skorzystać z opcji „podgląd” a w poście są błędy itp. – skorzystaj z opcji w prawym, górnym rogu Twojego postu.
II. Moderatorzy
1. Moderator ma prawo:
- usuwać posty i topiki
- edytować (moderować) posty
- łączyć topiki
- dzielić topiki
- przesuwać topiki
- blokować (zamykać) topiki
- zwracać uwagę użytkownikowi na niewłaściwe zachowanie i dawać mu ostrzeżenia
- brać czynny udział w interesujących go dyskusjach. Poza pełnioną funkcją, jest użytkownikiem jak wszyscy.
2. Moderator ma obowiązek
- przestrzegać niniejszego regulaminu
- usuwać z postów treści obraźliwe, niecenzuralne lub niezgodne z prawem
- poinformować Administratora forum o rażącym lub nagminnym naruszaniu regulaminu, netykiety lub prawa.
3. Moderator nie ma obowiązku:
- wdawać się w dyskusje na temat podjętych decyzji.
- zabawiać się w archeologa i przekopywać stare wątki. Może to zrobić w miarę chęci i czasu.
III. Administrator
1. Administrator ma prawo:
- w zasadzie do wszystkiego
2. Administrator ma obowiązek
- w zasadzie żaden
Ostatnia aktualizacja: 24.1.2006r. |
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |